Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Criza i-a facut pe romani sa renunte la o parte din asigurarile auto

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Contextul economic dificil si reducerea activitatii de leasing au generat o scadere puternica pe segmentul asigurarilor auto, in primele 9 luni din 2011, conform datelor Allianz-Tiriac. 

Subscrierile pe clasa de asigurari Casco si-au continuat declinul si in primele noua luni ale anului, inregistrand o scadere de circa 21% in cazul companiei Allianz Tiriac. Motivul principal invocat este restrangerea volumului de polite emise pentru partenerii din domeniul leasingului.

In ceea ce priveste activitatea pe zona asigurarilor RCA, primele brute subscrise de companie au scazut la 109 milioane lei in primele trei trimestre ale anului, comparativ cu 164 milioane lei, suma intregistrata in acelasi interval din 2010.

“Am anticipat si ne-am asumat o scadere a volumului vanzarilor pe aceasta clasa de asigurari, evitand sa intram in razboiul preturilor RCA care, conform stastisticilor oficiale, s-au redus in medie cu 24%, in 2011. In opinia mea, segmentul RCA si-a pierdut echilibrul”, a precizat Rangam Bir, directorul general al Allianz-Tiriac Asigurari.

Incepand cu finalul anului, acesta prevede o evolutie ascendenta a preturilor in cazul politelor de asigurare de tip RCA la nivel de piata.

Chiar si in conditiile acestor scaderi, zona auto este principalul segment de afaceri al Allianz Tiriac, cu o pondere de 71% din portofoliu.

La nivel agregat, in primele noua luni din 2011, valoarea primelor brute subscrise din activitatea de asigurari generale ale companiei a fost de circa 600 milioane de lei, indicand o scadere de 18 procente comparativ cu acelasi interval din 2010.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook