Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii Allianz isi pot notifica online daunele auto si de locuinta

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Din februarie, clientii care au o polita de asigurare auto sau de locuinta la Allianz-Tiriac pot sa notifice o dauna si sa programeze pentru constatare prin intermediul unei platforme online.

Informatiile introduse de client online sunt preluate automat in documentele care compun doarul de daune, urmand apoi a fi doar certificate prin semnatura clientului, in momentul in care se prezinta la constatare.

Clientii pot atasa online si fotografii cu autovehicului, locuinta sau bunurile avariate, precum si alte documente necesare, precum copie dupa cartea de identitate a masinii, formularul de constat amiabil, polita de asigurare.

In cazul daunelor acoperite de polite RCA sau Casco, pe langa notificarea online, clientii pot sa isi programeze tot prin intermediul calculatorului si constatarea, in functie de programul unitatilor Allianz.

Noua aplicatie a fost testata timp de aproximativ o luna in cadrul unui proiect pilot ce a inclus trei unitati de constatare din Bucuresti. In aceasta perioada s-au primit in medie cate 14 programari la constatare zilnic.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Controverse pe solutionarea alternativa a litigiilor la SAL-Fin

Solutionarea alternativa a litigiilor in domeniul financiar non-bancar isca noi controverse. Asociatia Societatilor de Service Auto Independente (ASSAI) sustine ca 35% dintre conciliatorii SAL-Fin ar fi incompatibili cu functia pe care o detin pentru ca sunt angajati cu forme legale ai firmelor de asigurari. Citeste mai mult

SAL-Fin depaseste CSALB la numarul de dosare solutionate

In cursul lunii mai, centrele de solutionare alternativa a litigiilor din sectorul bancar (CSALB) si non-bancar (SAL-Fin) au facut publice rezultate inregistrate de acestea de la infiintare. Datele arata ca SAL-Fin a solutionat un numar mai mare de dosare, desi numarul solicitarilor conforme a fost mai mic decat la CSALB. Citeste mai mult

Facebook