Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii Allianz isi pot notifica online daunele auto si de locuinta

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Din februarie, clientii care au o polita de asigurare auto sau de locuinta la Allianz-Tiriac pot sa notifice o dauna si sa programeze pentru constatare prin intermediul unei platforme online.

Informatiile introduse de client online sunt preluate automat in documentele care compun doarul de daune, urmand apoi a fi doar certificate prin semnatura clientului, in momentul in care se prezinta la constatare.

Clientii pot atasa online si fotografii cu autovehicului, locuinta sau bunurile avariate, precum si alte documente necesare, precum copie dupa cartea de identitate a masinii, formularul de constat amiabil, polita de asigurare.

In cazul daunelor acoperite de polite RCA sau Casco, pe langa notificarea online, clientii pot sa isi programeze tot prin intermediul calculatorului si constatarea, in functie de programul unitatilor Allianz.

Noua aplicatie a fost testata timp de aproximativ o luna in cadrul unui proiect pilot ce a inclus trei unitati de constatare din Bucuresti. In aceasta perioada s-au primit in medie cate 14 programari la constatare zilnic.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook