Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Clientii Allianz isi pot notifica online daunele auto si de locuinta

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Din februarie, clientii care au o polita de asigurare auto sau de locuinta la Allianz-Tiriac pot sa notifice o dauna si sa programeze pentru constatare prin intermediul unei platforme online.

Informatiile introduse de client online sunt preluate automat in documentele care compun doarul de daune, urmand apoi a fi doar certificate prin semnatura clientului, in momentul in care se prezinta la constatare.

Clientii pot atasa online si fotografii cu autovehicului, locuinta sau bunurile avariate, precum si alte documente necesare, precum copie dupa cartea de identitate a masinii, formularul de constat amiabil, polita de asigurare.

In cazul daunelor acoperite de polite RCA sau Casco, pe langa notificarea online, clientii pot sa isi programeze tot prin intermediul calculatorului si constatarea, in functie de programul unitatilor Allianz.

Noua aplicatie a fost testata timp de aproximativ o luna in cadrul unui proiect pilot ce a inclus trei unitati de constatare din Bucuresti. In aceasta perioada s-au primit in medie cate 14 programari la constatare zilnic.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Asirom, amendata serios pentru nereguli la plata daunelor

Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) a amendat liderul pietei asigurarilor obligatorii RCA din Romania, Asirom, cu 200.000 de lei, dupa ce a descoperit nereguli asupra modului in care au fost solutionate dosarele de dauna. Institutia a demarat un control la aceasta societate dupa o crestere accelerata a reclamatiilor la adresa companiei. Citeste mai mult

Protectia consumatorilor, prioritate pentru ASF in 2017

Imbunatatirea protectiei consumatorilor reprezinta unul din principalele obiective pe care Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) si le-a stabilit pentru 2017. Institutia are in vedere, printre altele, plata la timp a drepturilor consumatorilor din pietele reglementate si informarea corecta a acestora. Citeste mai mult

Facebook