Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Cele mai multe reclamatii in asigurari sunt inregistrate in Bucuresti

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Bucurestenii au inregistrat peste 60% din totalul reclamatiilor primite de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) in 2011. Aproape jumatate au fost solutionate favorabil.

Ponderea reclamatiilor si sesizarilor inregistrate si solutionate de reprezentantele regionale din Cluj, Iasi si Timisoara este aproximativ egala, situandu-se intre 10,5% si 11,6%, conform datelor CSA.

Constanta ramane zona cu cele mai putine reclamatii. Din totalul de 7.570 de petitii la nivel national, in Constanta s-au inregistrat doar 508 reclamatii, respctiv 6,7% din total.

Aproape jumatate din totalul sesizarilor au fost solutionate favorabil clientilor in 2011.  

Principalele aspecte reclamate de clienti reprezinta neplata despagubirilor, la care se adauga problemele de comunicare intre asigurati sau pagubiti si inspectorii de dauna, precum si solicitari de recalculare a valorii despagubirilor.

Cifra este in crestere in prezent. Doar in prima parte din anul curent s-au inregistrat peste 7.500 de petitii si un procent de aproximativ 80% din acestea au fost solutionate favorabil.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook