Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Cele mai multe reclamatii in asigurari sunt inregistrate in Bucuresti

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Bucurestenii au inregistrat peste 60% din totalul reclamatiilor primite de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) in 2011. Aproape jumatate au fost solutionate favorabil.

Ponderea reclamatiilor si sesizarilor inregistrate si solutionate de reprezentantele regionale din Cluj, Iasi si Timisoara este aproximativ egala, situandu-se intre 10,5% si 11,6%, conform datelor CSA.

Constanta ramane zona cu cele mai putine reclamatii. Din totalul de 7.570 de petitii la nivel national, in Constanta s-au inregistrat doar 508 reclamatii, respctiv 6,7% din total.

Aproape jumatate din totalul sesizarilor au fost solutionate favorabil clientilor in 2011.  

Principalele aspecte reclamate de clienti reprezinta neplata despagubirilor, la care se adauga problemele de comunicare intre asigurati sau pagubiti si inspectorii de dauna, precum si solicitari de recalculare a valorii despagubirilor.

Cifra este in crestere in prezent. Doar in prima parte din anul curent s-au inregistrat peste 7.500 de petitii si un procent de aproximativ 80% din acestea au fost solutionate favorabil.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Asirom, amendata serios pentru nereguli la plata daunelor

Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) a amendat liderul pietei asigurarilor obligatorii RCA din Romania, Asirom, cu 200.000 de lei, dupa ce a descoperit nereguli asupra modului in care au fost solutionate dosarele de dauna. Institutia a demarat un control la aceasta societate dupa o crestere accelerata a reclamatiilor la adresa companiei. Citeste mai mult

Protectia consumatorilor, prioritate pentru ASF in 2017

Imbunatatirea protectiei consumatorilor reprezinta unul din principalele obiective pe care Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) si le-a stabilit pentru 2017. Institutia are in vedere, printre altele, plata la timp a drepturilor consumatorilor din pietele reglementate si informarea corecta a acestora. Citeste mai mult

Facebook