Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Carpatica Asig va intra in redresare financiara

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

ASF a decis deschiderea procedurii de redresare financiara pe baza de plan de redresare pentru societatea Carpatica Asig. Toate politele emise sunt si raman valabile, de la momentul emiterii pana la expirare, iar societatea poate sa emita in continuare polite.

Procedura se va deschide incepand cu data publicarii acesteia in Monitorul Oficial.

Conducerea companiei de asigurari are obligatia sa intocmeasca si sa depuna la sediul Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF) un plan de redresare financiara, in cel mult 20 de zile de la data primirii de catre societate a deciziei.


“Consiliul de Administratie al Societatii Carpatica ASIG raspunde de ducerea la indeplinire in mod corespunzator a dispozitiilor deciziei de redresare financiara pe baza de plan de redresare”, se arata in comunicatul de presa al autoritatii.

In februarie, consiliul ASF a decis deschiderea procedurii de redresare financiara prin administrarea speciala pentru Astra Asigurari.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Atentie la bonus-malus la asigurarea RCA!

Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) a emis o atentionare privind drepturile consumatorilor la transferul clasei de bonus-malus in cazul asigurarilor de Raspundere Civila Auto (RCA) in cazul vanzarii sau radierii unei masini. Citeste mai mult

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Opinii recente

de Alina Avram

"Complet nemultumita! Customer service aproape inexistent, orientarea catre client este o gluma buna, transparenta, flexibilitate, ascultare proactiva un vis frumos! Dupa un an ..."

Facebook