Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

BCR Asigurari a lansat o aplicatie de asistenta rutiera pentru iPhone

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

BCR Asigurari a lansat o aplicatie telefonica de asistenta rutiera pentru clientii care detin iPhone, prin care se pot trimite informatii preliminare despre o dauna direct catre Centrul de Daune.

“Facilitatea este gratuita si poate fi utilizata atat de catre clientii BCR Asigurari, cat si de asiguratii altor societati care au avut un eveniment cu un client BCR Asigurari”, a declarat Mihail Tecau, presedinte BCR Asigurari.

Printre facilitatile aplicatiei  iPhone Insurance Assistance se numara:
  • apelarea gratuita direct de pe telefonul mobil a serviciului de asistenta rutiera (inclus si in asigurarea Casco Plus), oriunde in tara si in Europa;
  • avizarea daunei la call centerul companiei in vederea programarii la service;
  • vizualizarea in sistem de harta GPS a tuturor punctelor de lucru ale societatii;
  • apelarea numarului de urgenta 112 in caz de accident major, catre politie si ambulanta.

Spre exemplu, in cazul in care un asigurat are un accident minor si este necesara tractarea, acesta poate suna la call-centerul societatii prin intermediul aplicatiei pentru a notifica societatea de eveniment.

Ulterior, agentul societatii va contacta firma de asistenta rutiera pentru a trimite o masina catre locul evenimentului.

Aplicatia permite transmiterea informatiilor legate de accident si pe e-mail. Ulterior, asiguratul urmeaza sa fie contactat de catre un agent de la call center pentru mai multe detalii.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook