Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Asigurarile de viata sunt percepute ca un produs de lux

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Usurinta cu care multi clienti au renuntat la asigurarile de viata arata ca populatia nu apreciaza valoarea produsului, acesta fiind vazut ca un produs de lux, considera oficialii Eureko Asigurari.

“Consider ca in pietele mai putin dezvoltate e ciudat ca cineva isi asigura masina, dar nu si viata. Daca s-ar intampla ceva cu masina, pierderea ar fi dificil de acoperit, dar nu imposibil. Insa, daca ceva se intampla cu viata, acel lucru nu mai poate fi inlocuit”, explica Shaun Russell, director comercial la Eureko Asigurari.

Din 2011, vor avea loc schimbari importante de transparenta, in privinta informatiilor minime furnizate clientilor si pregatirea agentilor de vanzari. Pe termen lung, aceste modificari vor avea efecte benefice, considera Russell.

“Vor creste costurile pentru companii si pe termen lung va fi mai dificil sa devii agent de asigurari. Oamenii vor deveni, insa, mai pregatiti si vor avea mai multa credibilitate”, spune Russell.

De asemenea, clientii vor renunta mai greu la aceste polite, deoarece vor fi mai bine informati in momentul luarii deciziei si vor intelege mai bine avantajele oferite.

El a precizat ca a avut o experienta similara in trecut in Marea Britanie, unde dupa 3 ani de la introducerea cerintelor minime de transparenta, numarul de agenti de asigurare a scazut cu 75%. In schimb, numarul de polite vandute pe angajat a crescut, personalul a devenit mai stabil, la fel ca si clientii, iar comisioanele au scazut.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Cum ar putea ajuta un constatator independent pagubitul RCA?

Piata RCA este, din nou, scena unor controverse. De data aceasta, disputa are la baza proiectul de liberalizare a meseriei de constatator de daune, care va permite pagubitului sa aleaga un constatator independent pentru stabilirea prejudiciului. Asiguratorii se opun proiectului, dar profesionistii in domeniu spun ca este benefic asiguratilor. Citeste mai mult

Ce despagubiri au obtinut consumatorii care au apelat la SAL-Fin?

Consumatorii care au apelat la solutionarea alternativa a litigiilor din asigurari, pensii private si piata de capital au recuperat, in 2017, aproximativ 725.000 de lei, mai mult decat dublul sumelor primite initial de la societatile reclamate. Cele mai multe solicitari au venit din partea clientilor companiilor de asigurari, in special pe RCA. Citeste mai mult

Facebook