Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Asigurarile de viata sunt percepute ca un produs de lux

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Usurinta cu care multi clienti au renuntat la asigurarile de viata arata ca populatia nu apreciaza valoarea produsului, acesta fiind vazut ca un produs de lux, considera oficialii Eureko Asigurari.

“Consider ca in pietele mai putin dezvoltate e ciudat ca cineva isi asigura masina, dar nu si viata. Daca s-ar intampla ceva cu masina, pierderea ar fi dificil de acoperit, dar nu imposibil. Insa, daca ceva se intampla cu viata, acel lucru nu mai poate fi inlocuit”, explica Shaun Russell, director comercial la Eureko Asigurari.

Din 2011, vor avea loc schimbari importante de transparenta, in privinta informatiilor minime furnizate clientilor si pregatirea agentilor de vanzari. Pe termen lung, aceste modificari vor avea efecte benefice, considera Russell.

“Vor creste costurile pentru companii si pe termen lung va fi mai dificil sa devii agent de asigurari. Oamenii vor deveni, insa, mai pregatiti si vor avea mai multa credibilitate”, spune Russell.

De asemenea, clientii vor renunta mai greu la aceste polite, deoarece vor fi mai bine informati in momentul luarii deciziei si vor intelege mai bine avantajele oferite.

El a precizat ca a avut o experienta similara in trecut in Marea Britanie, unde dupa 3 ani de la introducerea cerintelor minime de transparenta, numarul de agenti de asigurare a scazut cu 75%. In schimb, numarul de polite vandute pe angajat a crescut, personalul a devenit mai stabil, la fel ca si clientii, iar comisioanele au scazut.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook