Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Asigurarile de viata sunt percepute ca un produs de lux

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Usurinta cu care multi clienti au renuntat la asigurarile de viata arata ca populatia nu apreciaza valoarea produsului, acesta fiind vazut ca un produs de lux, considera oficialii Eureko Asigurari.

“Consider ca in pietele mai putin dezvoltate e ciudat ca cineva isi asigura masina, dar nu si viata. Daca s-ar intampla ceva cu masina, pierderea ar fi dificil de acoperit, dar nu imposibil. Insa, daca ceva se intampla cu viata, acel lucru nu mai poate fi inlocuit”, explica Shaun Russell, director comercial la Eureko Asigurari.

Din 2011, vor avea loc schimbari importante de transparenta, in privinta informatiilor minime furnizate clientilor si pregatirea agentilor de vanzari. Pe termen lung, aceste modificari vor avea efecte benefice, considera Russell.

“Vor creste costurile pentru companii si pe termen lung va fi mai dificil sa devii agent de asigurari. Oamenii vor deveni, insa, mai pregatiti si vor avea mai multa credibilitate”, spune Russell.

De asemenea, clientii vor renunta mai greu la aceste polite, deoarece vor fi mai bine informati in momentul luarii deciziei si vor intelege mai bine avantajele oferite.

El a precizat ca a avut o experienta similara in trecut in Marea Britanie, unde dupa 3 ani de la introducerea cerintelor minime de transparenta, numarul de agenti de asigurare a scazut cu 75%. In schimb, numarul de polite vandute pe angajat a crescut, personalul a devenit mai stabil, la fel ca si clientii, iar comisioanele au scazut.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Controverse pe solutionarea alternativa a litigiilor la SAL-Fin

Solutionarea alternativa a litigiilor in domeniul financiar non-bancar isca noi controverse. Asociatia Societatilor de Service Auto Independente (ASSAI) sustine ca 35% dintre conciliatorii SAL-Fin ar fi incompatibili cu functia pe care o detin pentru ca sunt angajati cu forme legale ai firmelor de asigurari. Citeste mai mult

SAL-Fin depaseste CSALB la numarul de dosare solutionate

In cursul lunii mai, centrele de solutionare alternativa a litigiilor din sectorul bancar (CSALB) si non-bancar (SAL-Fin) au facut publice rezultate inregistrate de acestea de la infiintare. Datele arata ca SAL-Fin a solutionat un numar mai mare de dosare, desi numarul solicitarilor conforme a fost mai mic decat la CSALB. Citeste mai mult

Facebook