Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Asigurarea obligatorie de locuinta a fost achizitionata de 75.000 de persoane

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

In 63 de zile de la intrarea in vigoare a asigurarii obligatorii de locuinta, au fost subscrise peste 75.000 de polite, potrivit PAID.

Ritmul de emitere a crescut de la 100 – 200 polite pe zi la 1.500 - 1.900 de polite zilnic. “Pentru a ne atinge obiectivul fixat trebuie sa ajungem la un ritm zilnic de circa 4.000 de polite zilnic, avand in vedere ca 80% din locuinte sunt inca neasigurate”, a precizat Marius Bulugea, presedintele PAID, in cadrul Forumului International al Riscurilor Catastrofale.

 “O problema majora in distribuirea politelor o reprezinta comisioanele foarte mici pe care le incaseaza agentii la vanzarea acestei polite, respectiv 1 sau 2 euro, in functie de tipul imobilului asigurat. Acestea nu sunt destul de motivante pentru agenti”, a explicat Radu Mustatea, presedintele Astra Asigurari.

Cea mai mare parte a locuintelor asigurate (aproape 90%) o reprezinta imobilele de tipul A, a caror structura de rezistenţa este din beton armat, metal ori lemn.

Proprietarii de locuinte trebuie sa incheie aceasta asigurare pana la 15 ianuarie 2011, dupa aceast termen riscand amenzi cuprinse intre 100 si 500 de lei.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook