Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Asigurare pentru afectiuni medicale grave, cu jumatate din bani inapoi

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

ING Asigurari de Viata a introdus o asigurare pentru 14 afectiuni severe si 3 interventii chirurgicale. Clientii primesc jumatate din primele platite inapoi, daca nu s-a produs niciun risc asigurat.

In situatia diagnosticarii cu o afectiune grava acoperita, ING plateste clientului suma asigurata, fara a impune vreo destinatie pentru utilizarea banilor.

Acestia pot fi folositi pentru sustinerea financiara a tratamentelor, a spitalizarii, a recuperarii sau pentru a compensa impactul financiar pe care il are un astfel de eveniment in viata familiei, acoperind cheltuielile curente.

In cazul interventiilor chirurgicale acoperite, jumatate din indemnizatia de asigurare se plateste beneficiarului in avans, pe baza recomandarii de operatie.

De exemplu, o femeie de 31 de ani care incheie o asigurare de boli grave pentru o perioada de 15 ani si o suma asigurata de 80.000 de lei va beneficia de acesti bani integral in cazul producerii riscurilor asigurate. Pentru acest beneficiu, va plati 320 de lei in primul an de asigurare (suma platita se modifica anual in functie de varsta persoanei asigurate si de perioada ramasa pana la finalul contractului).

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook