Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

ASF: Clientii Omniasig nu trebuie sa isi faca probleme

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Presedintele ASF, Misu Negritoriu a precizat ca perchezitiile efectuate de politie la sediile Omniasig nu trebuie sa ingrijoreze clientii deoarece situatia este sub control.

“Ne-am intalnit astazi cu conducerea societatii si cu actionarul si din nou ne-am asigurat ca stiu ce au de facut, coopereaza in rezolvarea acestui caz si vor lua toate masurile necesare ca posesorii de polite si clientii sa nu aiba de suferit”, a precizat Negritoiu.

Seful ASF spune ca autoritatea colaboreaza cu Parchetul in rezolvarea acestei situatii individuale. Totodata, el a dat asigurari ca societatea este bine capitalizata, deoarece actionarii au adus peste 100 milioane euro in ultimii ani.

“Societatea intruneste criteriile de prudentialitate legale, are o buna cota de solvabilitate si lichiditate si, din informatiile pe care noi le avem, are constituite si rezervele tehnice suficiente”, a afirmat Negritoiu.

Conform informatiile publicate de Omniasig, verificarile au vizat politele incheiate in a doua jumatate a anului 2013. Compania informeaza clientii ca toate politele emise sunt valide si isi va respecta toate obligatiile contractuale care decurg din acestea.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Opinii recente

de Timotei Dariciuc

"Buna ziua, In cadrul procesului de acordare a creditului ipotecar, in faza finala de aprobare dupa ce au fost parcursi pasii de aprobare juridica ..."

Facebook