Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. Afla detalii aici.

Allianz-Tiriac a lansat o noua asigurare de viata cu componenta de protectie si economisire

Autor: Conso |

Publicat in: Asigurari

 

Allianz-Tiriac a lansat o polita de asigurare de viata cu componenta de protectie si economisire, Camarad, ce prezinta sase niveluri predefinite ale primelor, cu frecventa anuala sau trimestriala.

Valoarea primei de asigurare porneste de la un nivel de 175 lei/trimestru in primul an de contract. In functie de riscurile acoperite, clientii pot opta intre pachetul Standard sau Progresiv.

Varianta Standard ofera protectie impotriva riscului de deces in timp ce pachetul Progresiv acopera si riscurile de invaliditate si garanteaza indemnizatii in caz de spitalizare ca urmare a unui accident.

Polita include si o indexare predefinita a primelor de asigurare cu 3% anual, ca forma de protectie impotriva inflatiei.  

Pe langa componenta de protectie, polita implica si posibilitatea de economisire, oferind garantia unor beneficii minime la maturitate, ce pot fi majorate cu fonduri reprezentand participarea clientilor la profitul investitional suplimentar.

”Camarad este un produs de asigurari de viata de tip traditional, accesibil chiar si tinerilor cu venituri medii si mici, care constientizeaza necesitatea protectiei familiei si, in acelasi timp, importanta economisirii, pentru care accepta sa plateasca, cu regularitate, o suma de bani accesibila”, a precizat Masoud Noormohammadian, director executiv Asigurari de Viata si Sanatate in cadrul Allianz-Tiriac Asigurari.

Alte articole din Asigurari

Asigurari

Tot mai putine case asigurate! Autoritatile cauta solutii

Asigurarea obligatorie a locuintei continua sa fie ignorata de romani. La finalul lunii septembrie, doar 1,66 milioane de locuinte din Romania aveau o astfel de asigurare, din cele peste 8 milioane existente la nivel national. Mai mult, numarul acestora este in scadere fata de aceeasi perioada a anului trecut. Citeste mai mult

Interesul clientului trece pe primul loc in vanzarea de asigurari

Companiile de asigurari si intermediarii care vand produse de asigurare vor fi nevoiti sa isi instruiasca permanent angajatii, astfel incat acestia sa ofere clientilor toate informatiile necesare pentru a nu fi indusi in eroare. In plus, acestia trebuie sa actioneze astfel incat sa corespunda cel mai bine intereselor clientilor. Citeste mai mult

Facebook